Til kassen
Totalt: 0

Meny

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-

Forsendelse og retur

 


Leveringstid
Varer som er på lager sendes samme dag eller første virkedag etter at ordren har blitt registrert. Vi ekspederer alltid alle ordre så raskt det er mulig. 
Vi har ikke alle varer på lager til enhver tid, men får hyppige leveringer fra våre leverandører, så det er sjeldent lenge å vente. Gjennomsnitt leveringstid på varer som ikke er på lager er 3-4 dager.
Hvis vi ser det tar lenger tid enn vanlig før en vare er tilbake på lager vil du få informasjon om det.
 

Frakt
Pakkene blir sendt med Posten/Bring som har leveringstid på 1-7 dager avhengig av hvilken fraktmetode du velger og hvor i landet du bor. 
Du vil motta sporingsnummer på e-post og SMS så snart pakken er sendt fra oss.

Fraktmetoder vi tilbyr:

Pakke i postkassen: 
Pakken blir levert i din postkasse eller henges i pose på døren. Du vil motta SMS så snart den er levert. Hvis pakken er for stor for postkassen og pose ikke kan henges igjen, blir pakken lagt inn på nærmeste hentested og hentmelding du vil motta hentemelding på SMS.
Pakken går som brevpost og har ikke sporing underbveis. Sporingsnummer aktiveres når pakken er sortert på Postens terminal på Lørenskog, og når pakken er levert på din adresse eller kan hentes på hentested.
OBS! Postkasse må være merket godt, og navn på mottaker må være registrert på adressen. Vurder også risikoen ved å få levert varer i din postksse eller pose på din dør. Vi er ikke ansvarlig for pakker som blir borte etter levering. Ved å benytte denne tjenesten, godtar du også vilkårene.

Pakke til hentested:
Hent pakken valgfritt postkontor/post i butikk eller pakkeboks. Sporingsnummer sendes på e-post så snart pakken er håndtert hos Posten. Du mottar hentemelding på e-post/SMS når din ordre har ankommet hentested.

Pakke på døren:
Få pakken levert hjem på døren mellom 17.00 – 21.00. Du mottar en sms når sendingen er på vei og blir ringt 30 til 60 minutter før levering. Tilbudet gjelder i de fleste byer og større tettsteder.

Bedriftspakke Dør-Dør:
Få pakken levert på foretningsadresse mellom kl 08.00 – 16.00 (Leveringadressen må være bedriftens/klubbens egen adresse, og noen må være tilstede for å motta forsendelsen)

Hent i vår butikk:
Varene hentes på vårt utsalg i Hamar. Du vil motta SMS så snart varene er ferdig pakket. (Er varen er på lager er det vanligvis klart innen 1 time)

Fraktkostnad:
Pris på frakt ser du spesifisert i kassen ved valg av fraktmetode. Pris oppdateres etter type tjenseste, vekt og hvor du bor. 

Pakkesporing
Når varene er sendt vil du motta en bekreftelse pr e-post med sporingsnummer. (Obs! "Pakke i postkassen" har ikke sporingsnummer) Med sporingsnummer kan du søke opp pakken på Posten/Bring sine nettsider.
Her finner du informasjon om når og hvor pakken har vært, hvor den befinner seg og forventet leveringsdato. Sporingsnummeret kan du også finne på “Min Side” når varene er sendt fra oss.

Hentefrist:
Husk at Posten har hentefrist på pakker., så hent så raskt som mulig.

Uavhentet pakke
Pakker som ikke blir hentet og kommer i retur til oss, blir kreditert og belastet for fraktkostnad tur/retur.

Dersom du ikke henter pakken og forholder deg ellers helt passiv, vil dette ikke gi oss noen indikasjoner om hvorfor pakken ikke er hentet.
Du vil da ikke ha oppfylt kravene som stilles til deg i henhold til Angrerettloven §11 og §13, og mister således retten til å gå fra avtalen. 

Bytte og Retur:
Bytte og retur er enkelt. Du vil finne et skjema vedlagt i pakken med beskrivelse av fremgangsmåte.
Returskjema kan også lastes ned som PDF-fil her: Last ned returskjema
Det er returetikett vedlagt i alle forendelser. Det er gratis å benytte returetiketten hvis du vil bytte vare. Ønsker du å returnere en vare, belastes returfrakt kr 79,-. 
Returpakker i egnet størrelse kan hentes i din postkasse. Henting bestiller du enkelt på posten.no

Før du returnerer:
Emballasjen på produktet skal følge med og være uskadet. Det er lurt å åpne emballasjen forsiktig når du skal prøve produktet. De fleste typer amballasje kan åpnes og lukkes uten å skades. Husk at vi skal selge produktet videre når vi får det i retur, og da må det se bra ut. Tenk hvordan du selv vil motta et produkt du har kjøpt.
Returnes varer uten emballasje eller med unødvendig skadet emballasje, trekkes 10-20% fra beløpet som skal refunderes. 

Hva som ikke kan byttes/returneres:
Sokker, undertrøy, kompresjonstøy, sports-BH, shorts med innertruse, fløyter, massasjeballer og andre kroppsnære produkter kan dessverre ikke byttes eller returneres. Personalisterte varer med trykk (navn, initialer etc.) kan ikke byttes.

Angrefrist:
Vi har åpent kjøp i 365 dager! Det betyr at du kan angre kjøpet og returnere ubrukt vare når som helst innen 365 dager etter handelen.

Reklamasjon:
Kontakt oss. Send oss en melding og beskriv problemet, så hjelper vi deg så godt vi kan. Reklamasjoner skal gå gjennom oss. Det er ikke nødvendig å kontakte produsenten direkte.

Se også egen side med vanlige spørsmål og svar