Vanlige spørsmål (FAQ)
Kan jeg handle hos dere som privatperson?
Ja, det kan du! Betal med Klarna eller Vipps
Kan dere sende faktura til klubben, kommunen eller bedriften?
Ja, det kan vi! Bedrifter og organisasjoner kan betale med faktura via Klarna B2B / Billie.
Faktura sendes på e-post eller EHF med 30 dagers betalingsfrist, helt gebyrfritt.
Kan dere sende faktura elektronisk?
Ja, det kan vi! Faktura fra Klarna B2B / Billie sender faktura som EHF når det er mulig.
Vi oppfyller alle krav om elektronisk fakturering til stat og kommune.
Jeg handler på vegne av en skole/barnehage. Kan dere fakturere kommunen?
Ja det kan vi! Vi sender til skoler, barnehager og institusjoner nesten hver dag.
Fyll ut all nødvendig informasjon, så sendes faktura elektronisk etter offentlige retningsliner.
Legg inn Kommune/fylke som kunde og skolen/bandehagen som leveringsadresse.
Husk ressursnummer!
Hva er leveringstiden?
Det skal vi gjerne hjelpe deg å finne ut, men oppgi hvilken vare du ønsker, med farge og størrelse samt hvor du bor, så hjelper det veldig når vi skal anslå leveringstiden
Hvordan ligger det an med ordren min?
Det skal vi finne ut av, men oppgi ordrenummer og gjerne fullt navn, så skal vi finne ut av det.
Jeg har ikke fått ordrebekreftelse
Ordrebekreftelse sendes automatisk så snart vi mottar ordren. Sjekk søppelpost. Du kan også logge inn for å se ordren din.
Kan klubben eller laget få rabatt?
Vi har gode rabatter på de fleste produkter, men vi kan ofte tilby ytterligere rabatt ved større kjøp.
Kontakt oss, så gir vi deg et pristilbud.
Jeg skal kjøpe mye. Får jeg mer rabatt?
Vi har gode rabatter på de fleste produkter, men vi kan ofte tilby ytterligere rabatt ved større kjøp.
Kontakt oss, så gir vi deg et pristilbud.